Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.07.2007 16:50 - Защо?
Автор: dolore Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2212 Коментари: 4 Гласове:
0



Писна ми! Писна ми! Писна ми! 

Защо трябва толкова да ми пука за теб? Защо не мога да те изтръгна от сърцето си?! Защо Всеки път, когато те видя копнея да потъна в прегръдките ти? Защо??? 

Не ми казвай, че си гадняр! Не ми казвай да не ми пука! Не ми казвай, че няма да те видя повече, за да не ме нараняваш! Не ми казвай да не те обичам! Защото не мога! Не мога да си заповядам! Не мога да кажа на сърцето си да те изтръгне от себе си! Не мога да не те виждам! Не мога да не те чувам! Не мога да те забравя!!!

Защо си си наредил да бъдеш безчувствен? Защо продължаваш да се виждаш с мен? Защо те искам толкова? Защо ме боли толкова! 

Не искам! Не искам да бъде така. Не искам да наранявам него, заради теб. Не и сега! Не и след като ми прости всичко. Не и след като има такава нужда от мен! И след като ми дава всичко, което мога да поискам! 

.... но не ми дава теб! А ти не ми даваш това, от което се нуждая! Искам просто да те чувам и виждам, да се губя в ръцете ти, да заровя лице в шията ти, да те усещам. 

Просто искам теб! 

Защо, по дяволите, си го причинявам? След като съм минала вече по този път и знам къде ще ме отведе тръгвам в същата посока. Имам прекрасен човек до себе си, но жадувам теб! Тъкмо бях  претръпнала, а сега отново... 
Кога ще свърши това? И как? Къде отивамм и защо? След година може и да имам отговор... Може би.. Но не и сега.. 



Гласувай:
0



Предишен постинг

1. cerafina - :)
10.07.2007 16:54
Това, което ще кажа едва ли може да те успокои, но разбирам те!
Времето лекува!
цитирай
2. dolore - Благодаря ви за мненията! Той до ...
10.07.2007 16:57
Благодаря ви за мненията!
Той до сега беше тук и още го усещам.. :( Аз съм мазохист!

Серафина, радвам се, че има някой, който да ме разбира, понякога и аз самата не успявам да се разбера ;(

bluebird, твърде вероятно.. Но е мнооого сладко изкушение ..
цитирай
3. magii - *
10.07.2007 17:00
краят винаги е един и същ...знаеш го,нали?
в такава ситуация неизменно има някой наранен...
пази си сърцето...
цитирай
4. dolore - magii, твърде късно е вече да го п...
10.07.2007 17:04
magii, твърде късно е вече да го пазя.. Част от него вече е негова..
Да, знам какъв ще е краят, опитвам се да си наложа разумът да надделее, но има моменти, в които приемам нещата прсото твърде емоционално.. Тези моменти вече са по-малко, но ги има ... И това е един от тях..

Но ти благодаря много! Оценявам го!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dolore
Категория: Лични дневници
Прочетен: 15497
Постинги: 2
Коментари: 8
Гласове: 39
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930